-
Az A/B tesztelés alapjai – 5 egyszerű módszerrel
Az üzleti világban gyakran halljuk azt a mondást, hogy „Ha nem változol, nem növekszel.” Ez a kijelentés különösen igaz a...
-
Hogyan használd az értékesítési tölcsért a marketingedben?
Az értékesítési tölcsér egy olyan hatékony eszköz, amely segít nyomon követni, hogyan alakulnak át cégedben a potenciális vásárlók vevőkké. Az...
-
Mi a SEO jelentősége a kkv piacon?
Hatékony SEO a kkv-knek – Növeld a láthatóságod, érd el a célközönséget! Tippek a Google első oldalára kerüléshez.
-
Miért elengedhetetlen 2023-ban a személyre szabott marketing?
Személyre szabott marketing: miért elengedhetetlen 2023-ban? Ismerd meg a definícióját, alkotóelemeit és használatát.
-
Mire használhatod az animációt a marketingben? Mutatunk 4 extrém hatékony területet!
A digitális marketing rohamos sebességgel fejlődik. Egyet pislantunk, és lemaradunk valami fontos dologról. A technológia és a felhasználói viselkedés folyamatos...
-
Wellbeing: 7 módszer a munkahelyi boldogság maximalizálására
Az elmúlt időszakban elképesztő változások mentek végbe a munkaerőpiacon. Sok területen égetőa munkaerőhiány, amelyet sokszor magasabb fizetésekkel sem tudnak a...
-
360 fokos videók: új eszközzel növelik márkájuk értékét a hazai cégek
Számtalan videó és cikk született már arról, hány jóslata vált be az 1989-es Vissza a jövőbe II. című filmnek. Az...
-
Így változtatja meg a marketinged a Google Analytics 4
Az utóbbi pár hónapban szinte minden megváltozott a marketing világában: a felhasználók viselkedése, a vállalkozások igényei, a marketingben felhasználható eszközök....
-
2×2 betű, amely forradalmasíthatja az eladásodat: UX kontra CX
Sokan nem értik pontosan, hogy mi a különbség a felhasználói élmény (UX) és az ügyfélélmény (CX) között, vagy hogy egyáltalán...
-
Neked is Brad Pitt vagy Leonardo di Caprio az ideális vevőd?
Szinte hihetetlen, de az előbb említett színésznagyságok közül előbbi már betöltötte a 60-at, míg utóbbi jövőre kerek 50 éves lesz. ...
-
6 dolog, amire a marketingben használható a ChatGPT
Vajon a legrövidebb út egyben a leggyorsabb is? Az elmúlt fél év a ChatGPT és a mesterséges intelligencia berobbanásáról szólt...
-
Empátiamarketing: új divat hódít az elgépesedett üzleti világban
Egyre több cég áll át manapság az empátiamarketingre, amely a vásárlók érzelmi szükségleteit helyezi előtérbe. Ahhoz ugyanis, hogy a vevőkkel...
-
Vajon ki tudja a legjobban, hogy mire van szüksége a vevőidnek? A válasz egyszerű: a vevőid
Miért egy Scorsese filmre ülsz be, és miért nem egy Spielberg filmre? Miért francia bort iszol, és miért nem olaszt?...
-
„Az én célcsoportomnak egyszerűn NEM lehet hírlevelezni”… és a megoldás
Ha láttál már bíróságon játszódó filmet, akkor tisztában vagy vele, hogy még a 100 lábon álló vádat is meg lehet...
-
Újítsa meg cége megjelenését pályázati pénzből!
Az IFKA Tanácsadási Voucher Program frissen kiírt pályázatán több millió forintra pályázhatnak budapesti és Pest vármegyében működő magyar kis- és...
-
Közösségi média a B2B szektorban
Az online kommunikációt és a social média marketinget tekintve a B2B szektorban működő vállalatok sok esetben le vannak maradva B2C...
-
Munkatársak megbecsülésének napja
Sok mindenre lehetünk büszkék az EFFIX-nél...