-
Az A/B tesztelés alapjai – 5 egyszerű módszerrel
Az üzleti világban gyakran halljuk azt a mondást, hogy „Ha nem változol, nem növekszel.” Ez a kijelentés különösen igaz a marketing terén. A vállalkozások számára a folyamatos növekedés kulcsa az adaptációban rejlik, és az A/B tesztelés ebben nyújt segítséget. Ebben a cikkben megvizsgáljuk, mi is az A/B tesztelés, és bemutatjuk, hogyan lehet azt 5 egyszerű […]
-
Hogyan használd az értékesítési tölcsért a marketingedben?
Az értékesítési tölcsér egy olyan hatékony eszköz, amely segít nyomon követni, hogyan alakulnak át cégedben a potenciális vásárlók vevőkké. Az értékesítési tölcsér elemzésével és stratégiai beavatkozásokkal optimalizálhatod értékesítési és marketingtevékenységed. Ez a cikk elsősorban azoknak a cég- és marketingvezetőknek szól, akik szeretnék fokozni értékesítési és marketingstratégiájuk hatékonyságát, legyen szó építőiparról vagy egy online vállalkozásról. Vágjunk […]
-
Mi a SEO jelentősége a kkv piacon?
Hatékony SEO a kkv-knek – Növeld a láthatóságod, érd el a célközönséget! Tippek a Google első oldalára kerüléshez.