Körmend City Branding
Gyönyörű feladatunk volt a City Cooperation projekt keretében, hogy négy város teljes brandingjét a városokkal együttműködve megtervezzük és piacra helyezzük. Az alábbiakban Körmend megújult arculatát mutatjuk be.
Kulturális alapú városfejlesztési intézkedésekkel, a kultúra elérhetővé tételével, civil szervezeteinek támogatásával, közterek és közösségi terek revitalizációjával a város az elmúlt időszakban is folyamatosan dolgozott az élhető, szerethető, fenntartható, nyugati típusú magyar kisváros kialakulása felé. A demográfiai folyamatokból kirajzolódó trendek alapján egyfelől a fiatalok helyben tartásáért, másfelől a szépkorúak aktivizálásáért azonban a jövőben is sokat kell tenni, emellett biztosítani a pezsgő közélet, kulturális kínálat sokszínűségét, egy olyan városkép kialakításával, amelyben az ide érkező turista is ugyanazzal a pezsgő kulturális és társadalmi élettel találkozik, mint a város lakói.
Feladatok
- marketingkutatás
- logó- és arculattervezés
- arculathordozó elemek megtervezése
- rendezvényszervezés