-
Hogyan írj hatékony Facebook hirdetést 150 karakterben… vagy kevesebben?
Tudtad, hogy a Facebookon a felhasználók átlagosan csak 5 másodpercet töltenek el egy hirdetés megtekintésével? Ez azt jelenti, hogy a hirdetőknek mindössze néhány másodperce van arra, hogy felkeltsék a figyelmet és eladják a terméküket vagy szolgáltatásukat. Egy jó Facebook hirdetésnek rövidnek, tömörnek és lényegre törőnek kell lennie. A hirdetéseknek tartalmazniuk kell egy erős felhívást a […]
-
Így növeld a landing oldalad hatékonyságát
Egy hatékony landing oldal hozzátartozik a sikeres online marketinghez. Lehet az ajánlatod tökéletes, lehetnek a PPC-hirdetéseid svájci óra pontossággal beállítva, de egy jó landing oldal nélkül a legjobb ajánlat is a feledés homályába veszhet. Tudod, hogy mi kell ahhoz, hogy egy landoló oldal hatékony legyen, azaz sorozatosan, alacsony költségen hozza az érdeklődőket? Ezt vizsgáljuk meg […]
-
A versenytárselemzés 6 szabálya
A versenytárselemzés, más néven konkurenciaelemzés az a folyamat, amelynek során az iparágadban működő versenytársaidat vizsgáljuk, hogy betekintést nyerjünk kínálatukba, márkaépítésükbe, értékesítésükbe és marketing aktivitásukba. Nem is hangzik olyan bonyolultan igaz? Azért adunk néhány kapaszkodót a konkurenciaelemzéshez, hogy könnyedén beépíthesd üzleti folyamataidba, hiszen a versenytársakon folyamatosan rajta kell tartani a szemed! A versenytárselemzés számos előnyt nyújt […]