-
Így növeld a landing oldalad hatékonyságát
Egy hatékony landing oldal hozzátartozik a sikeres online marketinghez. Lehet az ajánlatod tökéletes, lehetnek a PPC-hirdetéseid svájci óra pontossággal beállítva, de egy jó landing oldal nélkül a legjobb ajánlat is a feledés homályába veszhet. Tudod, hogy mi kell ahhoz, hogy egy landoló oldal hatékony legyen, azaz sorozatosan, alacsony költségen hozza az érdeklődőket? Ezt vizsgáljuk meg […]
-
A versenytárselemzés 6 szabálya
A versenytárselemzés, más néven konkurenciaelemzés az a folyamat, amelynek során az iparágadban működő versenytársaidat vizsgáljuk, hogy betekintést nyerjünk kínálatukba, márkaépítésükbe, értékesítésükbe és marketing aktivitásukba. Nem is hangzik olyan bonyolultan igaz? Azért adunk néhány kapaszkodót a konkurenciaelemzéshez, hogy könnyedén beépíthesd üzleti folyamataidba, hiszen a versenytársakon folyamatosan rajta kell tartani a szemed! A versenytárselemzés számos előnyt nyújt […]
-
Hogyan építs e-mail listát a nulláról? A listaépítés lépései
A listaépítés lehetővé teszi, hogy szinte költségek nélkül, akkor és úgy kommunikálj a potenciális és meglévő vevőiddel, ahogy csak akarsz. De hogyan lesz valóban releváns a listád? És hogyan érdemes a listádon szereplőkkel kommunikálnod? Ennek jártunk utána a hét cikkében! A listaépítésnek számos előnye van: A listaépítéshez azonban nem elég csak egy regisztrációs űrlapot elhelyezni […]