-
Neked is Brad Pitt vagy Leonardo di Caprio az ideális vevőd?
Szinte hihetetlen, de az előbb említett színésznagyságok közül előbbi már betöltötte a 60-at, míg utóbbi jövőre kerek 50 éves lesz. Mégis azt mondod, hogy ők nem a te célcsoportod? Na jó, lehet, hogy személy szerint nem kopogtatnak minden második héten az ajtódon, de a szenior korosztály kétségtelenül napjaink legnagyobb potenciállal bíró fogyasztói szegmense. Sőt nem […]
-
6 dolog, amire a marketingben használható a ChatGPT
Vajon a legrövidebb út egyben a leggyorsabb is? Az elmúlt fél év a ChatGPT és a mesterséges intelligencia berobbanásáról szólt az átlagemberek és a cégek életében is. Mindenki azt kereste, kutatta, hol lehet lerövidíteni a segítségével a sikerhez vezető utat. Valójában azonban az A.I. nem az utat rövidíti le, hanem egy eszközt kapunk általa, amivel […]
-
Empátiamarketing: új divat hódít az elgépesedett üzleti világban
Egyre több cég áll át manapság az empátiamarketingre, amely a vásárlók érzelmi szükségleteit helyezi előtérbe. Ahhoz ugyanis, hogy a vevőkkel való kommunikáció sikeres legyen, túl kell lépnünk a racionális-logikai alapú marketingen. Nézzük, milyen elemekből is áll az egyre népszerűbb empátiamarketing. Egy új marketingeszköz születése? Vagy inkább egy teljes stratégia? Az ismert idegtudós, António Rosa Damásio […]